SOCIAL MEDIA CONTENT

SOCIAL MEDIA CONTENT

Consistent zichtbaar zijn op social media vraagt om sterke, visuele content. Met deze dienst creëren we korte, krachtige video’s die specifiek zijn afgestemd op gebruik op platforms zoals Instagram, LinkedIn, TikTok en YouTube.

Een slimme investering in zichtbaarheid, betrokkenheid en groei — want content die raakt, zet aan tot actie.

VOORBEELD 1: FemaleDo – Verbindende videoproductie voor vrouwelijke ondernemers

 

De kracht van samenkomen, vastgelegd in beeld.

FemaleDo organiseert business meetings speciaal voor vrouwelijke ondernemers — met als doel: leren van elkaar, groeien, gunnen, en écht verbinden. Tijdens een van hun events op de Floriade werd ik gevraagd om deze energie te vertalen naar video.

Doel van de opdracht:

Een warme, inspirerende aftermovie die de sfeer van het event weerspiegelt én krachtige content die inzetbaar is op verschillende kanalen — van social media tot website.

Wat hebben we geleverd:

Om maximaal bereik én inhoud te creëren, hebben we één draaidag benut voor meerdere eindproducten:

  • Korte vertical aftermovie (60 sec)
    Voor Instagram & LinkedIn — snel, krachtig en sfeerbepalend.

  • Interviews met deelnemers & sprekers
    Verwerkt in de langere aftermovie én los gebruikt als social content (verticale clips).

  • Verticale video-advertentie
    Gericht op zichtbaarheid en promotie van toekomstige events.

  • Lange aftermovie (breedbeeld)
    Een complete impressie voor de website en Facebook — perfect voor nieuwe bezoekers of geïnteresseerden.

Hoe we dit hebben aangepakt:

Met een combinatie van handheld camera’s, gimbal én een drone legden we de setting, interactie en energie vast. De interviews voegden extra diepte toe: de deelneemsters en sprekers konden hun ervaringen delen.

Het resultaat:

Een veelzijdige set video’s die:

De sfeer en kracht van FemaleDo tastbaar maken/
Inzetbaar zijn voor zowel branding als promotie/
Vrouwelijke ondernemers aanspreken en inspireren om deel te nemen.

Voorbeeld 2: Social Media Content – House of Talents

 

Betekenisvolle momenten die employer branding versterken

Op #collegadag verraste House of Talents NL haar medewerkers met een symbolisch en kleurrijk gebaar: prachtige tulpen, persoonlijk overhandigd aan ieder teamlid. Een dag vol lol, verwondering en waardering — perfect vastgelegd in deze korte video.

Dit soort video’s versterken niet alleen het interne gevoel van waardering, maar laten ook extern zien waar je als werkgever voor staat.
Met authentieke momenten en oprechte reacties breng je je merk tot leven, op een manier die wérkt op social media.

Social content zoals dit is krachtig voor:

  • Employer branding

  • Teamgevoel en betrokkenheid

  • Online zichtbaarheid met een menselijke toon

  • Het uitstralen van je bedrijfscultuur naar buiten

Laat zien wat er écht gebeurt binnen je organisatie — dat is wat mensen raakt.

Contact